  • Data: 2024-09-16 16:25:08
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2024 o 07:01, A. Filip pisze:
    > W kraju z wolnością słowa nikt by nie ruszył ciężkiej dupy by przeliczyć
    > poprawkę którą całkiem być może dość zasadnie sugerujesz?

    Mamy sporo Romów i stąd znam ten problem. To jest podobny problem, jak
    ściganie Arabów za bigamię.

    > IMHO Propagatorzy wolności*słusznego* słowa osiągnęli sukces
    > szerokawego domniemywania że skoro takiej poprawki nie ma upublicznionej
    > to nie jest dla nich korzystna.

    Po angielsku takie typowe zgwałcenie dorosłej dziewczyny / kobiety, to
    raping. I w statystykach występuje. W Polsce jest to rozbite. Statystyki
    masz tu: https://tiny.pl/xwkzx_tz

    Przyjmując za miarodajne do oceny zjawiska ilość czynów stwierdzonych,
    to za 24 lata spadła iość o połowę, przy czym kilka ostatnich lat trzyma
    się na podobnym poziomie. Jeśli chodzi o wykorzystanie nieletnicy, to w
    latach 2000 ~2015 spadało mniej więcej porównywalnie z gwałtami, a od
    tego momentu mocno rośnie. Chciałem nawet policzyć stosunek korelacji,
    ale nie umiem znaleźć danych o ilości imigrantów.

    --
    (~) Robert Tomasik