  • Data: 2024-09-16 06:53:23
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No MZ też zwiększ,

    No widzisz jaki jesteś niepostępowy. A badania mówią że zmniejsza:P

    > pytanie o ile i czy na tyle istotnie, żeby robić
    > publiczną nagonke wskazując palcem pewna grupe społeczną.

    To jest dobry powód żeby się zastanowić czy chcemy tu sprowadzać takie
    grupy społeczne w ilościach nad którymi nie panujemy.

    > Getta to nie budynki i dzielnice. Nie chcemy ich osiedlać w gettach.

    Znaczy co - będziemy im rozdawać mieszkania w "dobrych dzielnicach"?

    > Ale to, że trafiają oni do tych gett to nie koniecznie ich wina

    Nie piszę że ich wina. Po prostu tak jest, że biedni trafiają do
    biednych dzielnic. Imigranci z biednych krajów są biedni. Więc trafią do
    biednych dzielnic, chyba że im podarujesz mieszkania w dobrych
    dzielnicach, na które rdzenni obywatele muszą brać kredyt na pół życia.
    Już nie piszę o tym że takie pomysły sprawią że wartość okolicznych
    mieszkań prawdopodobnie spadnie. Sądzę że skończy się widłami i
    pochodniami - i poniekąd słusznie bo co to za pomysł, żeby Polak był
    obywatelem drugiej kategorii we własnym kraju?

    > Szkodę nawet swoim dzieciom bo mimowolnie wpajasz im przekonanie, że to
    > z tymi immigrantami jest coś fundamentalnie złego.

    Póki co wręcz przeciwnie. Młody widzi że mam kilku bardzo biskich
    znajomych, który ewidentnie róźnią się kolorem skóry, z Ukrincami też
    się w szkole przyjaźni. Ma powiedziane że każdemu domyślnie należy się
    szacunek, ale jak ktoś się wobec niego źle zachowuje to żadnego
    nadstawiania drugiego policzka a jak zostanie zaatakowany fizycznie to
    żadne chodzenie do pani tylko ma się bronić wszelkimi sposobami. Bez
    żadnych politycznie poprawnych bredni że któryś ma ADHD i mu się przykro
    robi jak inne dzieci nie dają się tłuc.

    Z poszczególnymi migrantami niekoniecznie jest coś złego (choć często
    bywa). Z masową migracją, zwłaszcza z krajów nam obcych kulturowo na
    ogół jest coś fundamentalnie źle. Udawanie że problemu nie ma nie
    spowoduje że zniknie. Ba - spowoduje prawdopodobnie wcześniej czy
    później wybuch między tymi społecznościami.

    > Mi sie po prostu
    > trochę wydaje, że ten temat nie odżywa na zasadzie ochrony kobiet i
    > stanu prawnego, a duzo bardziej w celach populistyczno-rasistowskich.

    Zapewne część tak używa. Ale nie jest to powód dla którego nie należy
    tematu poruszać.>>> Pojęcia nie mam, ale "u mnie" jest całkiem zdrowe
    multikulti.

    > Zamordyzmem bym w tej kwestii tego nie nazwał, ale są raz, nie ma
    > socjalu w tym nawet dla obywateli, dwa, ludzie generalnie starają się tu
    > dostać za pracą i tez zalezy im aby ją utrzymac i nie zostać z
    > deportowanym (po odsiadce).

    No i masz pewnie odpowiedź. A u nas przyjeżdzają po socjal a deportacje
    są rasistowskie i się aktywiści do samolotów ładują żeby je uniemożliwić.

    > Inna rzecz, że nikt ich tu nie zaprasza aby im zrobić dobrze.

    To kolejna rzecz. Najpierw Niemcy zapraszają, potem refuggies welcome
    (jacy uchodźcy to byli migranci ekonomiczni) a potem co się stało,
    kontrole na granicach i AfD...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!