eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDialery - TP SA paserem?Re: Dialery - TP SA paserem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.supermedia.pl!not-for
    -mail
    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 12:22:22 +0100
    Organization: Super Media - http://www.supermedia.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <b56vhs$r3r$1@news.supermedia.pl>
    References: <3...@e...pl> <b521s8$aro$2@news.onet.pl>
    <3...@e...pl> <b523ss$f3p$1@news.onet.pl>
    <3...@e...pl> <b52h4d$dc4$1@news.onet.pl>
    <b52mrn$1mg$1@atlantis.news.tpi.pl> <b52sbd$8o4$2@news.onet.pl>
    <j...@4...com> <b53nu5$epa$2@news.onet.pl>
    <a...@4...com> <b54vl9$p2g$1@news.onet.pl>
    <i...@4...com> <b55a6e$m2f$2@news.onet.pl>
    <o...@4...com> <b56ct3$r50$2@news.onet.pl>
    <b56ob7$n0e$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@e...pl>
    Reply-To: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: dzika-nat.cza.warszawa.supermedia.pl
    X-Trace: news.supermedia.pl 1047986556 27771 212.180.157.130 (18 Mar 2003 11:22:36
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Mar 2003 11:22:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:136321
    [ ukryj nagłówki ]


    > To zapodaj sobie tego "wielbłąda" podanego przez januszka.
    > Zrobiłeś to?
    >
    > Arek

    Zapodałem sobie tego .....? i pierwsze co mi się nasuwa to niebywale małe
    liternictwo dotyczące warunków eksploatacji, które na dodatek można zobaczyć
    dopiero po naciśnięciu kilka razy przycisków przewijania w dolnym prawym
    rogu okna również niebywale małych. Takie ukrywanie - bo tak należy to
    określić - jest nieuczciwą praktyką gdyż powinno ono być umieszczone w
    całości, a nie ukryte pod czymś co normalni ludzie odbierają jako coś w
    rodzaju podpisu autorskiego.

    Stan_Z
    P.S mam wrażenie że zabawa wygląda tak jak wkładanie co 25 kl. filmu jednej
    kl. z reklamą. Po obejrzeniu całości powodowało to podświadomy odbiór
    całości przekazu reklamowego z bardzo silnym oddziaływaniem na zachowania
    konsumenta.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1