    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Defibrylator
    Date: Sat, 24 Dec 2022 14:29:59 +0100
    <to2aku$qd8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <jii5q5465k0b$.1xzvcx2oyzmba.dlg@40tude.net>
    <to3gda$qd9$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <150lrep8jyb5v.1qj2cwihk2c3a$.dlg@40tude.net>
    <itsif3pivtku$.1o68cdluy2bhz$.dlg@40tude.net>
    <to4uhh$b8j$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <176vcw60ubgkl.rfit5ghzdmwv$.dlg@40tude.net>
    <to67r3$b8k$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <5encwtypj3tm$.p30avhx1z9km$.dlg@40tude.net>
    <to6rtr$ov$2$Shrek@news.chmurka.net>

    On Sat, 24 Dec 2022 13:39:23 +0100, Shrek wrote:

    > Trudno - co najwyżej jakby się udało to bym się wzorem gowina nie cieszył:P

    A niech ich ZOMO ratuje...

    > https://bezpieczna.um.warszawa.pl/-/zostan-operatore
    >
    > Wychodzi na to że warszawa jest wyjątkiem i CPR podlega miastu.

    To jest sprzed poltora roku. Rzadowy pozniejszy, a tez na Warszawe
    wskazuje.
    Jakies przelaczenia mialy miejsce
    https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/przelaczenie-nu
    meru-alarmowego-998-do-centrum-powiadamiania-ratunko
    wego
    ale to chyba wlasnie "na Warszawe".

    Wojewoda chyba czuje sie zwiazany, bo wyroznienia wrecza.

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/okolice/mazowsze-operat
    orzy-numeru-alarmowego-112-nagrodzeni-przez-wojewode
    -5595010

    Czeski film :-)

    > Ale polityki bym w to nie mieszał. Po prostu kilku gości zrobiło dobrą
    > robotę. Nawet jakby z konfy byli to trzeba pochwalić.

    Szczegolnie, ze jak widac - mozna sie pochwalic, ze to "nasza"
    zasluga. Nawet, jesli to nieprawda :-)

    A moze i prawda, jesli to wojewoda placi za utrzymanie CPR :-)

    > Ty zobacz jak wygląda ten "dworzec". Zresztą "dworce" to podlegają
    > pisiemu PKP a nie czaskowskiemu:P

    Ale moglby zadbac o mieszkancow i sprezentowac. A tego nie zrobil :-P

    J.