  • Data: 2008-12-12 14:30:41
    Temat: Re: Data/miejsce zawarcia NDA
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-12-2008 o 17:21:56 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Idąc Twoim tokiem rozumowania, to żadnej umowy by się nie dało spisać,
    > bo zawsze przecież jest podpisywana później :-)
    >
    > Twój pozorny paradoks rozwiązuje konstatacja, że do zawarcia umowy
    > pomiędzy Wami dochodzi w wyniku negocjacji, a pisemna umowa jest tylko i
    > wynikiem pisemnym potwierdzeniem jej treści. Podpisanie umowy na dobrą
    > sprawę może nastąpić o wiele później i w zupełnie innym miejscu. Co do
    > samego miejsca zawarcia umowy, to niestety prawo cywilne tu nie nadąża
> [...]

    Pociągniesz ten temat jeszcze, pls ;-) ?

    Czy można wpisać dowolną datę zawarcia umowy, jeśli stronom to nie
    przeszkadza?
    Bo ja tak naprawdę nie wiem czy zawarłem umowę wczoraj, dziś czy może
    zawrę w poniedziałek,
    dopiero jak wydrukuję i wyślę to będzie ustalona postać finalna. A
    chciałbym żeby obowiązywała
    od wczoraj.

    No i co w przypadku umów autorskich, które muszą być zawarte na piśmie,
    wtedy trzebaby
    chyba zostawić wolne pole na wpisanie daty w momencie podpisywania przez
    drugą osobę ?

    Pozdrawiam,
    Tomek