  • Data: 2006-10-23 13:07:40
    Temat: Re: Czynsz z 2 dni mieszkania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "manpowered" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1161606821.160014.49680@e3g2000cwe.googlegroups
    .com...
    Witam

    29 wrzesnia dostalem klucze do nowego mieszkania MTBS-u. Dostalem
    pismo ze mam zaplacic czynsz za caly wrzesien pomimo ze klucze
    dostalem na 2 dni pzred koncem miesiaca. Czy MTBS mial prawo
    naliczyc mi caly czynsz ?? Jesli nie to w jaki sposób powinienem
    sie tlumaczyc w MTBSie nie chcac placic calej kwoty czynszu ??.
    Jedynie centralne ogrzewanie naliczono za 2 dni

    Czynsz powinien byc proporcjonalny do ilosci dni w miesiacu.
    Skladniki stale czynszu wyliczaja za caly miesiac, po czym mnoza przez 2/30
    czy 2/31.
    Rzeczy platne "z licznika" dopisuja, wg zuzycia.