  • Data: 2006-10-24 06:51:12
    Temat: Re: Czynsz z 2 dni mieszkania
    Od: "manpowered" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Czynsz powinien byc proporcjonalny do ilosci dni w miesiacu.

    Powinien czyli wcale nie musi ??? czy tak mam to rozumieć ???

    > Skladniki stale czynszu wyliczaja za caly miesiac, po czym mnoza przez 2/30
    > czy 2/31.

    Czy to jest tylko dobra praktyka czy jest to gdzieś zapisane w prawie
    ?? Nie wiem jakiej argumentacji mam użyć rozmawiając w mtbsie na ten
    temat bo pzrecież nie powiem im że "wydaje mi się że sprawiedliwym
    bedzie naliczanie czynszu tylko za dni które mieszkałem a nie za
    wczesniejesze" bo to bedzie tylko moje zdanie a ich może być inne

    Krzysiek