  • Data: 2008-07-05 15:30:06
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Mógłbym się jednak założyć, że *jakaś* grupa zacznie kupować więcej.

    A ja sie zaloze, ze sumarycznie byloby tylko gorzej.

    > Wyjaśnię bardziej dosadnie, bo widzę, że jak próbowałem fachowo, to nie
    > trafiło:
    >
    > Spadek czytelnictwa o 60%? No i chuj...
    > Wzrost kupowalności o 3%? To jest coś!

    To cos jak Kaczynski (nie popmne który), ktory mowil o poparciu dla PiS.
    Ze xuj tam, ze nei maja juz 55% poparcia, tylko 23% bo im wzroslo o 3%
    ;)))))

    Anyway - czytlenictwo i "kupowalnosc" sa nierozerwalne. I zakaldanie, ze
    duzy spadek jednego moglby pociagnac chocby minimalne drniecie w gore
    drugiego to brak znajomosci realiow.

    W dobie MP3 sprzedaz plyt gwaltownie wzrosla na rynku polskim. Kiedy?
    Jak wprowadzono plyty CD "polska cena" - kosztujeca 29,99 zzamiast
    64,99. Szok. Sami dystrybutorzy byli tym tak zaskoczeni, ze teraz
    wlasciwie co druga zachodnia plyte mozna kupic w werrsji "polska cena" i
    to w dniu premiery.

    A teraqz zastanowmy sie nad wzrostem sprzedazy plyt CD po tym, jak nagle
    znika chec sluchania muzyki ogolnie, bo zamykane sa wszystkie stascje
    radiowe? Masz racje, garstreczka ludzi zaczyna kupiowiac ciut wiecej
    plyt... A reszta przestaje sie tym interesowac calkowicie...

    > Bo kasa jest najważniejsza.

    Jesli kasa jest najwazniejsza, to ludzie przestana kupowac ksiazki w
    ogole - bo szkoda im bedzie pieniedzy.