  • Data: 2008-07-05 20:05:50
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 05 lipiec 2008 21:45
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Ha-Ha-Ha. Jeśli ktoś ma więcej niż 30 lat to w takie teksty w życiu nie
    > uwierzy! ;=)

    No ja mam i pamiętam jak było za PRL w szkole, bibliotekach, ośrodkach
    kultury, kinach itepe. PRLowski socjalizm dążył do wykształcenia i rozwoju,
    w przeciwieństwie do kapitalizmu, który z definicji dąży do totalnego
    ogłupienia oraz totalnego wyzysku. Na szczęście czysty kapitalizm nie
    występuje... Choć niestety USA jest bliskie ideału, a UE goni :(

    --
    Tristan