  • Data: 2008-07-06 10:24:14
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieistotne, ważne że nauczyli. Że była masa różnych kółek, klubów, akcji
    > dokształcających i kulturalnych. Że czasami wręcz na siłę wysyłali
    > robotników do miast do kin i teatrów. Była potężna sieć domów wczasowych,
    > ze świetlicami, miejscami zabaw dla dzieci.
    >
    > W każdym razie - PRL miał dwa naczelne problemy:
    >
    > a) wielkiego brata do utrzymywania i płacenia trybutu
    > b) organizacje typu ZOMO, SB, UB, wynikające po części z (a)

    Ja bym jeszcze dodał 2 punkty:

    c) wydawanie pieniędzy na nierentowne rzeczy i ludzi
    d) pozbawianie szans na dojście do dużych pieniędzy ludzi
    przedsiębiorczych w imię "wszystkim równo"

    > i gdyby nie to, to byłby całkiem przyjemnym okresem. Bo sam system opieki
    > państwa nad obywatelami oraz organizacja gospodarki były korzystne dla
    > większości.

    A za czyje pieniądze?

    Z jakiej kurwa racji ja mam dopłacać w formie podatków do np. samotnych
    matek, albo czyjegoś wykształcenia? Jak ktoś nie ma pieniędzy, to niech
    się je nauczy zarabiać, albo zdycha.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com