  • Data: 2008-07-05 13:39:27
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Chorzy? No to wyobraź sobie, że napisałeś książkę. Wczuj się w rolę autora.

    "Autor bajki stracil miliony po tym, jak przedszkolanka przeczytala
    grupoce 13 przedszkolaków jego bajke"

    > I teraz wyobraź sobie, że ktoś sobie tą książkę wypożycza, publicznie
    > czyta, czy robi cokolwiek innego, a Ty z tego gówno masz. Podoba Ci się
    > taka perspektywa?

    Tak. Super promocja i reklama. Mojej twórczosci, mojej ksiazki. Kazda
    taka osoba to potencjelnie kolejny mój czytelnik, ktos komu radosc
    przynosi to co pisze. A jesli podoba mu sie to juz bardzo wiele.

    > A może wolałbyś z każdej osoby, która w dowolny sposób zapoznała
    > się/została zapoznana z Twoją książką, mieć kapuchę? No pomyśl, to nie
    > boli.

    Nie. Ja wolalbym kazda osobe, ktora nei zapoznala sie z moja ksiazka
    rozstrrzelac, nastepnei pocwiartowac, a truchlo rozrzucic po miescie.