  • Data: 2008-07-05 14:16:38
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw trzeba by tym dzieciom kazać nauczyć się czytać w wieku 2
    > lat ;-) a w przedszkolu to nie wiem co by robiły.

    Zgadza się, dlatego napisałem, że w uproszczeniu - skończyło by się
    pewnie na tym, że może 40% rodzin by kupowało te książki i czytali by
    rodzice, natomiast reszta by sobie podarowała.

    Wprawdzie więc nie było by aż tak dobrze, jak by to można sobie
    teoretycznie policzyć, ale nadal byłby to gigantyczny skok sprzedaży,
    więc nadal byłbym za wprowadzeniem tego.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com