  • Data: 2008-07-05 14:41:14
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale po co ten skok sprzedaży? Masz jakieś wydawnictwo książeczek dla
    > dzieci? Bo mi coś mówi, że taki skok sprzedaży to marnowanie kasy w
    > większości.

    Choćby po to, aby świat był bardziej klarowny - aby obieg własności
    intelektualnej i materialnej nie odbywał się gdzieś pokątnie, tylko aby
    wszystko było pod kontrolą i zapewniało odpowiednie dochody twórcom.

    A to z kolei choćby po to, aby komuś się chciało tworzyć nowe rzeczy
    (pomijam hobbystów i filantropów).

    Bo choćby i ja osobiście miałbym parę pomysłów na zrobienie czegoś dla
    świata (a mam), ale dopóki obecne rozwiązania uniemożliwiają mi
    wyekzekwowanie należności za ich realizację, to mam ten świat w dupie i
    robię coś innego, na czym akurat zarobić mogę.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com