  • Data: 2008-07-05 14:55:14
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie byloby zadnego skoku sprzedazy.
    >
    > Rodzice, ktorzxy obecnie kupuja ksiazki, robia to niezaleznie od tego,
    > czy w przedszkolu ich dzieciom przedszkolanka czyta czy nie. Inni - z

    Ale wtedy część rodziców z tej grupy kupowała by więcej, bo w
    przedszkolu nie czytano by nic.

    > tego samewgo powodu - n ie kupuja wcale ksiazek. I nie kupiliby i tak.

    A tu się zgadza.

    > Jedyne co by wyniklo z takiego zakazu to w dluzeszj perspektywie -
    > spadek czytelnictwa....

    Co najwyżej w tej podgrupie, której dotychczas się czyta w przedszkolu,
    a rodzice by nie kupowali więcej, niż kupują dotychczas, gdyby
    zlikwidowali czytanie w przedszkolu.

    W tej natomiast podgrupie, która świadoma zaniechania czytania w
    przedszkolach, zaczęła by kupować więcej książek, dokonał by się wzrost
    kupowalności książek. A to jest ważniejsza rzecz od ogólnego czytelnictwa.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com