    From: "NomaD_FH" <N...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Date: 8 Jun 2006 11:57:19 -0700

    witek napisał(a):

    > Zawarłeś z fotografem umowę o wykonanie konkretnej liczby zdjęć.
    > Jak chesz dodatkowe, to zawrzyj z fotografem kolejną umowę.
    > Jeśli on nie chce, to nic na to nie poradzisz.

    Chwileczke, ja dostalem od nich negatyw, zebym mogl je sobie zrobic na
    wlasny uzytek (powiedzmy, ze nawet stwierdzono, ze "a gdyby trzeba bylo
    dorobic u nas , to prosze tu jest negatyw. Nie raz uslyszalem taki
    tekst). Przychodze do nich z TYM SAMYM negatywem, ktory dostalem od
    nich. Ale WEDLUG TWOJEGO rozumowania, nawet oni ze swojego wlasnego
    negatywu (ktory mi przekazali) nie moga mi zrobic odbitek, bo nie mam
    tego na pismie. Czyli wlasciwie wedlug Ciebie, to gdyby zrobili mi te
    odbitki, to w tym momencie sami sobie powinni wytoczyc proces :D
    Najlepiej wezwac policje, aby sprawdzila kto jest autorem tych zdjec,
    nastepnie sami siebie pozwac i sami siebie oskarzac :D :D :D

    > Tak jakbyś zamówił meble u stolarza, a teraz zarządał drugich
    > identycznych i masz pretensje, że ich stolarz nie chce zrobić.

    Wg mnie to nie to samo...
    To po co dostalem ten negatyw na wlasny uzytek? Po to, zebym mogl sobie
    go ogladac pod swiatlo i mowic: "Boze! Jaki ja jestem piekny!!!" * w
    negatywie? :D

    --
    Grzesiek "NomaD"

    * copyright: Zennon (pl.rec.foto) ;)