  • Data: 2006-06-08 19:47:10
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "NomaD_FH" <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Źle zrozumiałeś. Oni mogą, ale nie chcą.
    > A jak chcą to dorobisz bez problemu.

    Chwileczke, a skad wiedza ze to ich? Zeby chciec, to wg Ciebie
    musieliby wiedziec, ze to ich lub, ze mam zgode tworcy...Przypominam -
    nie mam ich rachunku...
    Po tle? Po ustawieniu swiatel? Caly czas mowimy o Twojej teorii, ze nie
    mozna dorobic, bo to lamanie prawa autorskiego...

    Pozatym zauwaz ilu ludzi (w tym majacych nprawde dobry dorobek
    zdjeciowy, staz na tej grupie siegajacy ponad 10 lat, wystawy swoich
    prac za soba...- wiec zapoznani bardzo dobrze z realiami prawa
    autorskiego), do tego rowniez prawnicy. I ani jedna osoba poza Toba,
    ktora by podzielala zdanie, ze to podchodzi pod prawo autorskie :D

    --
    Grzesiek "NomaD"