  • Data: 2006-06-08 19:23:14
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w
    wiadomości news:e69q9b$1l2h$1@news2.ipartners.pl

    > Który w razie wątpliwości ofertą nie jest.

    Co jest kwestią sporną, podobnież jak sporna jest kwestia
    oceny mocy prawnej dopisku w cennikach firm komputerowych
    że "powyższy cennik nie stanowi [...] w myśl [...]"

    Niedawno była ciekawa sprawa zachaczajaca o tą kwestie, z
    pewnym dużym sklepem komputerowym (siecią sklepów) w roli
    głównej, pomyłką w cenniku i.. wymigywaniem się sklepu z
    zamówien, gdzie w trakcie padało "zaakceptowanie oferty"
    "wiążace", że klient "nie może odstąpić" itd. O ile mi
    wiadomo iles spraw jest w sądzie.

    > Toż właśnie o nie pytam.

    > Zdaje się że takowe będą nieważne dopiero jak SOKiK tak
    > zdecyduje.

    Owszem, co jest jednak nadzwyczaj często jedynie kwestia
    czasu straconego na postępowanie administracyjne..

    Cały czas pisze o tym przypadku.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.