    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna
    Date: Fri, 20 Jul 2007 16:55:09 +0200

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Czy to nie będzie bardziej czasochłonne niż wytoczenie zwykłej sprawy
    > cywilnej ... ?
    > Pomnimy nawet wątpliwą skuteczność, postępowania karnego w tej sprawie.

    Na pewno będzie, ale to obciąża służby państwowe a nie wierzyciela.
    Gdyby dłużnik miał pieniądze na koncie, auto w garażu, dobrą pensję
    itp. to oczywiście sprawa cywilna jest prostszym rozwiązaniem.
    Natomiast ja cały czas mam na uwadze wątpliwą wypłacalność dłużnika.
    Taki płaci w pierwszej kolejności temu kto jest bardziej dokuczliwy.
    Jeśli takiemu grozi sprawa karna to bardzo często jakimś cudem
    znajdują się pieniądze na "zatkanie gęby". Sprawdzone.