  • Data: 2007-07-20 17:52:00
    Temat: Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Czy to nie będzie bardziej czasochłonne niż wytoczenie zwykłej sprawy
    > cywilnej ... ?
    > Pomnimy nawet wątpliwą skuteczność, postępowania karnego w tej sprawie.

    Ja myślę że autorce wątku to nie chodzi o ten 1000zł, bo wybudowała
    sobie dom i drzwi też w nim ma ;-), ale o jakąś sprawiedliwość i
    ukaranie naciągacza, a jeśli nawet nie ukaranie to chociaż pozbawienie
    korzyści z "kombinowania". I nie sposób takiej postawie nie przyklasnąć,
    wszak 100 oszukanych/naciągniętych to 100tys. zł, a to nie jest mała kwota.
    Dlatego też walka na dwóch (karnym i cywilnym) frontach (a można dołożyć
    jeszcze atak z flanki karno-skarbowej, jeśli się ku temu okazja nadarzy :-p)

    chester