  • Data: 2002-12-19 01:35:38
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Kris" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chciałem obrażać ale drażni mnie gdy się mówi, że z NIĄ nie można
    wygrać. Były takie przypadki... Generalnie prawie mnie przekonałeś! Problem
    w tym, że mam z NIĄ kolejne zatargi:
    1/ na reklamację odpowiedzieli po 3 miesiącach (negatywnie) chociaż z
    REGULAMINU wynika, że powinno to skutkować uznaniem roszczenia. Wyłączyli
    telefon więc musiałem zapłacić... Pomimo obietnic nie dostałem bonifikaty za
    brak "sygnału" i dostępu do pakietu internetowego.
    2/ teraz mam blokadę całkowitą na hasło (taka usługa) ale z billingu wynika,
    że pomimo wstukania hasła są po nim rejestrowane kolejne rozmowy... W
    słuchawce miałem komunikat "zlecenie zostało przyjęte". Hasło raz działa raz
    nie - a płacić trzeba.
    W moim przekonaniu walczyć też trzeba!
    Na szczęście przyszło do mnie AsterCity i za 1 zł. zainstalowało internet
    kablowy (walczą z UPC). Teraz już nie karmię JEJ!
    Niestety w kablu nie mogę mieć jeszcze EL-NETU, więc część problemów
    pozostała.
    Na ELITĘ nie reaguję - w pełni Cię popieram. To oszołom żerujący na
    naiwności maluczkich.
    Pozdrawiam