eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to legalne › Re: Czy to legalne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mi
    muw.edu.pl!news.internetia.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "Kris" <c...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to legalne
    Date: Thu, 19 Dec 2002 02:35:38 +0100
    Organization: Aster City Net
    Lines: 81
    Message-ID: <atr7ta$5hh$1@foka.acn.pl>
    References: <atqt4b$162$1@foka.acn.pl> <atqtok$26e$1@topaz.icpnet.pl>
    <atr0mt$30g$1@foka.acn.pl> <atr32j$4u1$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 38-moo-10.acn.waw.pl
    X-Trace: foka.acn.pl 1040261866 5681 62.121.101.38 (19 Dec 2002 01:37:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Dec 2002 01:37:46 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:119463
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie chciałem obrażać ale drażni mnie gdy się mówi, że z NIĄ nie można
    wygrać. Były takie przypadki... Generalnie prawie mnie przekonałeś! Problem
    w tym, że mam z NIĄ kolejne zatargi:
    1/ na reklamację odpowiedzieli po 3 miesiącach (negatywnie) chociaż z
    REGULAMINU wynika, że powinno to skutkować uznaniem roszczenia. Wyłączyli
    telefon więc musiałem zapłacić... Pomimo obietnic nie dostałem bonifikaty za
    brak "sygnału" i dostępu do pakietu internetowego.
    2/ teraz mam blokadę całkowitą na hasło (taka usługa) ale z billingu wynika,
    że pomimo wstukania hasła są po nim rejestrowane kolejne rozmowy... W
    słuchawce miałem komunikat "zlecenie zostało przyjęte". Hasło raz działa raz
    nie - a płacić trzeba.
    W moim przekonaniu walczyć też trzeba!
    Na szczęście przyszło do mnie AsterCity i za 1 zł. zainstalowało internet
    kablowy (walczą z UPC). Teraz już nie karmię JEJ!
    Niestety w kablu nie mogę mieć jeszcze EL-NETU, więc część problemów
    pozostała.
    Na ELITĘ nie reaguję - w pełni Cię popieram. To oszołom żerujący na
    naiwności maluczkich.
    Pozdrawiam

    Użytkownik "Piotr C." <p...@M...com.INVALID> napisał w wiadomości
    news:atr32j$4u1$1@topaz.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Kris" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    > news:atr0mt$30g$1@foka.acn.pl...
    > > Wszystko "cacy" ale pytanie pozostaje = czy to legalne aby bez
    > > potwierdzenia, przez użytkownika usługi TP SA, chęci poniesienia
    > dodatkowych
    > > kosztów, zmieniano mu obowi?zuj?c? taryfę?
    >
    > Nie nastąpiło coś takiego, jak zmiana obowiązującej taryfy podczas trwania
    > połączenia. Nastąpiło wybranie INNEGO numeru, dopiero w ten sposób,
    > oczywiście, zmiana taryfy.
    >
    > > Operator winien przynajmniej
    > > uprzedzić swojego klienta o takiej technicznej możliwo?ci.
    >
    > Owa "techniczna możliwość" to w praktyce możliwość odłożenia słuchawki
    > podczas jednego połączenia i wybranie po chwili innego numeru. Tu nie ma
    > żadnej magii. Operator NIE MOŻE pilnować urządzeń abonenta, centrala nie
    ma
    > też takiej inteligencji aby móc ocenić że dzwonisz na dialer. Jakiś czas
    > temu na chyba pl.misc.telefonia ktoś pisał o telefonie, który samoczynnie
    > wybierał losowy numer spośród zaprogramowanych. Ludzie mieli pretensje, że
    > im blokuje telefony, sam dostał spory rachunek. To jego problem, czy
    raczej
    > producenta telefonu lub ew. ministra który wydał homologację.
    >
    > > W necie nie ma przy tej
    > > usłudze informacji o charakterze i jej kosztach (nadużycie?).
    >
    > Z tego co widziałem JEST, tylko malutkimi literkami.
    >
    > > Gdzie ochrona
    > > klienta przed naci?ganiem? Nie spotkałem się z tak? usług? na
    "zachodnich"
    > > stronach. Tam trzeba jednoznacznie, bezpo?rednio potwierdzić płatno?ć!
    >
    > To już inna sprawa, ale jak powiedziałem - TP nie ma nic do tego. TWÓJ
    modem
    > wybiera (z takiego czy innego powodu) numer 0700, a TP MA OBOWIĄZEK
    połączyć
    > Cie z tym numerem.
    >
    > > Sk?d Twoja niechęć do walki z teps??
    >
    > Ooo, to już prawie obraza! ;-) Uwierz mi, jestem pierwszy do walki z
    > tepsą!!! Nie tylko ja, z problemem dialerów próbowały walczyć na prawdę
    nie
    > takie głowy jak ja, takie, które wygrały kilka nawet absurdalnie głupich
    > spraw (na które nawet nie zwróciłbyś uwagi). Ale znam problem i wiem że -
    > przynajmniej z TP - jest nie do wygrania, nie ma podstaw do roszczeń.
    > Chciałbym Ci pomóc, ale mam jakieś doświadczenie i wiedzę w tej sprawie.
    > Rzadko wypowiadam się na tej grupie ale akurat w temacie telekomunikacji
    > jestem w miare na bieżąco. Musisz niestety grzecznie zapłacić. Ew. poproś
    o
    > rozłożenie na raty.
    >
    > pozdrawiam
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1