  • Data: 2004-03-13 04:46:10
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MiHaU" <m...@W...wp.pl> niebacznie popelnil
    news:c2tei9$e22$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    To podajcie adresy firmowe, tu na news, otwartym tekstem.

    > osobie prywatnej "propozycji" typu "kup Pan Viagry"...
    > jest najzupełniej normalną praktyką biznesową,
    > mieszczącą się w ramach nawiązywania kontaktów handlowych
    A czemuż tak dyskryminujecie operatywnych handlowców od powiększania
    i przedłużania? Byznes, Panie, yz byznes.

    Akwizytorom z super-latarkami też pozwalacie,
    a niech sobie zrobią interes, biegać po fimie z super-ofertami?

    BTW wywóz śmieci w firmie to też koszt.

    --
    pozdro
    poreba