  • Data: 2004-03-12 12:52:35
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <X...@1...7.19.101>, poreba wrote:

    > Wszyscy tutaj zapewne z chęcią ustosunkują się do Twojej wypowiedzi
    > na priv.
    > Podaj w treści newsa prawdziwy adres e-mail otwartym tekstem ;)
    > Zapewne otrzymasz wiele przesyłek popierających Twoje stanowisko ;)))

    A co? Ty też jesteś takim "bojownikiem antyspamowym"? No to zważ, że ja
    mówię o przekazaniu oferty na adres FIRMY - a nie wysyłaniu osobie prywatnej
    "propozycji" typu "kup Pan Viagry".

    I według mnie, wysłanie oferty firmie - także NIEZAMÓWIONEJ wcześniej
    oferty, także nieoczekiwanej, i nawet wreszcie NIEINTERESUJĄCEJ dla odbiorcy
    (co można stwierdzić dopiero po odebraniu) - jest najzupełniej normalną
    praktyką biznesową, mieszczącą się w ramach nawiązywania kontaktów handlowych
    --
    Marek