  • Data: 2002-06-12 12:38:55
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jesli pijaczek swoim zachowaniem sugerowal taki zamiar?

    a sugerował?
    niestety, nie wiem nic więcej, niż podała prasa;
    nic tam nie doczytałem o użyciu niebezpiecznych narzędzi;
    jeśli wiesz więcej, to pewnie zeznawałeś jako świadek,
    albo śledziłeś proces na sali;

    > Ile razy byles spalowany po pijaku?

    niegdyś funkcjonariusz ówczesnej milicji
    oświadczył mi (byłem trzeźwy) +/- tak:
    " synku, jakby ci pałą prz..,
    o by cię tu rozp..., ale mi się niechce, więc sp...";

    co niezwłocznie uczyniłem, albowiem uwierzyłem mu;
    jak widać, niesłusznie;

    > Problem w tym, ze najwyrazniej guzik o tym wiesz bo po kazdym ciosie
    > mozna sie nogami nakryc.

    policjant nakrył się nogami?

    >Poza tym, jak rozumiem, Ty bys czekal az
    > pijaczek Cie uderzy, ewentualnie jak cos wyjmie z kieszeni / rozbije
    > butelke na Twojej glowie?

    kiedyś byłem obiektem przemocy;
    sprawca był mocno pijany, otrzymałem stosowny cios w głowę;
    potem ująłem tzw. klucz francuski, co przyniosło tonujący
    efekt, lecz nie zniechęciło całkowice napastnika;
    przypuszczam, iż na 99% nie miałbym najmniejszych szans,
    gdyby napastnik był trzeźwy; miał przewaga wieku, siły;
    szwankowała mu zręczność; .

    > "uciskał mu kolanem klatkę piersiową, choć chłopak nie dawał już
    > znaków życia. Sędzia skrytykował też zachowanie Grzegorza P. i Adama
    > K.: - Niewątpliwie przekroczyli swoje uprawnienia, używając pałki
    > wobec skutego już kajdankami Pawła"

    >Czytalem. Nieszczesliwy wypadek. Nic wiecej.

    uciskanie kolanem klatki piersiowej człowieka nie dającego
    znaków życia czy też bicie pałką już skutego nie całkiem
    podpada pod moje rozumienie
    nieszczęśliwego wypadku;
    jak rozumiem, nie mam prawa do takich poglądów?

    g.
    .