  • Data: 2002-06-12 20:45:59
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal

    > proponuje program reality tv czy inny

    A to pech! :>
    Nie ogladam reality-show. Pech.....

    > czasami pokazuja tam przykladowa akcje amerykanskiej policji
    > gosc kradnie samochod

    Wiem o tym!
    USA. Policja. Zatrzymuja samochod. I pierwsze to jest
    aby gosc mial lapy na kierownicy. Nie zrobi tego?
    No to ma przejeb... Gliniarz moze nawet uznac go
    za niebezpiecznego typa i go zastrzelic.

    I co to dowodzi? Ze nie musze ogladac reality-show :>

    Ale zgubiles watek. Mowimy o palowaniu czlowieka
    ktory lezal bezbrony. Sa na to dowody (patrz: obdukcja,
    zeznania swiadkow) I tylko o tym mowimy.
    Nie szukaj drugiego dna.

> [...]
    > ratowac innych, siebie - zdrowie czlowieka "poza prawem" jest sprawa
    > drugorzedna - odczywiscie do czasu zatrzymania (w stanach tez byly
    > sprawy o pobicie czarnych itp itd - zeby nie bylo - tak jak pisalem
    > wczesniej wypadki sie zdarzaja ale ogolne reguly sa takie a nie inne)
    > w kazdym razie - zeby w panstwie panowal porzadek to osoba
    > popelniajaca przestepstwo musi bac sie konsekwencji tego co robi -
    > inaczej mieszka sie w kraju takim jak polska gdzie ludzie kradnacy
    > milony zlotych wyswietlaja swoje mordy na bilboardach i telewizorach a

    Wiem o tym. No i co to dowodzi? Czytaj ze zrozumieniem.
    Znowu sie bede powtarzal. Dla Ciebie specjalnie.
    Chce aby gliniarze byli twardzi, sprawni, bez pardonowi.
    Jak jest zagroznenie to zdecydowana akcja, jak trzeba
    to uderzyc, jak trzeba to zastrzelic.
    Rozumiesz wreszcie???????????

    Ale nie chce policji pastwiacej sie nad pijanym licealista
    lezacym w kaluzy krwi, ktory nie ma szans ruszyc
    najmniejszym palcem u nogi, a dostaje lomot.
    Czy potrafisz to zrozumiec ?!

    Neko