  • Data: 2002-06-12 15:02:13
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "johnkelly" <j...@w...pl> napisał

    > Nie. Twoich misiu.

    Myslenie nie boli.

    > Przestan sie bawic w tania demagogie bo nikt nikogo nie pobil na smierc.
    > Gliniarze nie skopali go na smierc tylko jeden nieprawidlowo go
    > obezwladnil. Jesli nie widzisz w tym roznicy to Cie przepraszam ale
    > jakakolwik dyskusja nie ma sensu.

    Slyszales sentencje wyroku?

    > Nie. Wyobraz sobie, ze znam amerykanskie przepisy w tej kwestii :>.

    Ciekawostka. Przypominam ze jestesmy w Europie.
    Ja znam przepisy francuskie i co to dowodzi?

    > Nikt
    > nie bedzie policjanta ciagal po sadach za to, ze zastrzelil stawiajacego
    > opor bandyte. Szczegolnie gdy ten moze byc uzbrojony. Sugeruje tez
    > zapoznac sie z matarialami szkoleniowymi i z filmami z akcji - palowanie
    > az sie przestanie ruszac to normalka w sytuacji gdy stawia opor. Co
    > wiecej - nawet jak nie stawia oporu to dostaje pala i jest rzucany na
    > ziemie. :>

    Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. Palowanie az do oporu?
    Az sie przestanie ruszac? Chlopie - farmazolisz trzy po trzy :)

    > Jasne. Ci policjanci tak se jechali przez miasto, nidzilo im sie, wiec
    > postanowili wpierd..ic dwom leszczom.

    Kto wie :>

    > Snij dalej. I uwazaj na takie niebieskie z bialym pasem samochody.
    > Pewnie Cie sledza i chca zamordowac.

    A ja Ci proponuje obudzic sie. Najwyzsza pora.
    A z tymi niebieskimi samochodami - to chyba jednak Twoj problem.

    > Pogadamy jak Ci jakis dres za wyglad twarz zmieni.

    Podobnie jak Ciebie jakis gliniarz spaluje za to ze pijesz piwo.

    > Slonko - Ty moze naucz sie przynajmniej konsekwentnie trzymac tego co
    > piszesz. '...to moze i stal sie wypadek' jasno swiadczy o Twoim stosunku
    > do zajscia. Brednie o zomowcach rowniez.

    Moze dla Ciebie to sa brednie. Napisalem "moze". Jak nie rozumiesz
    konstrukcji zdania to moze czas zaczac pobrac nauki?

    > Ja staram sie cos udowodnic? Ja wypisuje brednie o policjantach o
    > morderczych sklonnosciach?

    Caly czas brednisz, wiec udowadniam Ci Twoja "zelazna" logike.

    > Tak. To jest argument. Stawiajacy opor przy aresztowaniu popelnia
    > przestepstwo. W zwiazku z czym ponosi wszelkie tego konsekwencje.

    Tego nie kwestionuje.

    > Jasne. Filmy z Brucem Lee?

    Nie dziesiec lat mordercze treningi Karate Kyokushin-kai,
    treningi z bronia biala. Szkolenie policyjne takze.
    Kpic sobie mozesz na wlasnym podworku.
    (wpadnij na moja stronke to sobie co nieco poczytasz
    http://nekogl.republika.pl ). Myslenie nie boli.

    > Powiem Ci, ze guzik wiesz.

    Osmieszasz sie coraz bardzo.

    > Ja na pewno. Szkoda klawiatury.

    To prawda. Szczyt osmieszenia wszak osiagnales.
    To tez osiagniecie.

    Neko