  • Data: 2002-06-12 16:55:33
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: johnkelly <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-06-12 17:02, Użytkownik Neko napisał:

    > Myslenie nie boli.

    Tak czy inaczej nie cierpisz.

    > Slyszales sentencje wyroku?

    Nie. Czytalem.

    > Ciekawostka. Przypominam ze jestesmy w Europie.
    > Ja znam przepisy francuskie i co to dowodzi?

    Ze znasz przepisy francuskie.

    > Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. Palowanie az do oporu?
    > Az sie przestanie ruszac? Chlopie - farmazolisz trzy po trzy :)

    Powaga???? Pozwol jednak, ze w tej kwestii bede sie opieral na zdaniu
    swojego znajomego policjanta.

    > Kto wie :>

    No jak to kto? Ty.

    > A ja Ci proponuje obudzic sie. Najwyzsza pora.
    > A z tymi niebieskimi samochodami - to chyba jednak Twoj problem.

    Nie spie.

    > Podobnie jak Ciebie jakis gliniarz spaluje za to ze pijesz piwo.

    Wyobraz sobie - mnie nie spaluje.

    > Moze dla Ciebie to sa brednie. Napisalem "moze". Jak nie rozumiesz
    > konstrukcji zdania to moze czas zaczac pobrac nauki?

    Ucze sie od mistrza.

    > Caly czas brednisz, wiec udowadniam Ci Twoja "zelazna" logike.

    Tak, wiem.

    > Tego nie kwestionuje.

    Ale jak przylozy stawiajacemu sie gnojowi to juz jest zomowcem, tak?

    > Nie dziesiec lat mordercze treningi Karate Kyokushin-kai,
    > treningi z bronia biala. Szkolenie policyjne takze.
    > Kpic sobie mozesz na wlasnym podworku.
    > (wpadnij na moja stronke to sobie co nieco poczytasz
    > http://nekogl.republika.pl ). Myslenie nie boli.

    Nie wierze Ci. Czlowiek po takich szkoleniach mysli inaczej i ma inny
    stosunek do zajscia. I nie wypisuje bredni o zomowcach.

    > Osmieszasz sie coraz bardzo.

    Staram sie dotrzymac kroku.

    > To prawda. Szczyt osmieszenia wszak osiagnales.
    > To tez osiagniecie.

    Dziekuje. Niestety daleko mi jeszcze do mistrza.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M