    From: johnkelly <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Wed, 12 Jun 2002 13:46:36 +0200

    Dnia 02-06-11 20:54, Użytkownik Neko napisał:

    > A co? To ma jakies znaczenie?

    Takich tekstow nalezaloby sie spodziewac po zacietrzewionym pietanstolatku.

    > Nie bede pisal. Od tego jest policja, ktora za nasze podatki jest
    > szkolona przez instruktorow. Oni musza dac sobie rade w sytuacji
    > kryzysowej, inaczej to nie policja ale zbieranina.

    Bo zdarzyl sie wypadek? Na tysiace dziennie interwencji zdarzyl sie
    jeden wypadek?

    > Po pierwsze czlowiek zylby. Przyszly studen, dobry uczen. To nie byl
    > bandyta.

    Byl. Uderzyl policjanta. Wyobraz sobie, ze w normalniejszych krajach ten
    gosciu skonczylby z kula.

    > Po drugie - kto Ci takich pierdol naopowiadal?
    > Gdyby wzieli dupe w troki to by nie trzeba bylo interweniowac.

    Ale nie wzieli dupy w troki. Zrobili cos wrecz przeciwnego.

    > Nie dociera do Ciebie co mowie. Nie kwestionuje akcji. Niech nawet
    > bedzie "mocna". Ale niech bedzie profesjonalna i bez szarzowania.
    > Rozumiesz wreszcie?

    Czyjego szarzowania? Powtarzam jeszcze raz: jeden z policjantow zostal
    uderzony. To byla napasc na funkcjonariusza na sluzbie.

    > Powiem Ci jedno. Gdybym tak przypadkiem spotkal na swojej drodze
    > gliniarzy ktorzy pastwia sie nad czlowiekiem, a ten czlowiek nie
    > przejawia zadnych juz reakcji, i widze ze oni go napieprzaja (a tak
    > bylo!) to bym wzial pierwszy lepszy kij i przywalil takiemu jednemu
    > sk..... ktory zapomnial ze czasy ORMO i ZOMO minely.

    Wyjedz do stanow i to zrob. Zarobisz na nagrode Darwina.

    > Ale jezeli faktycznie bylo tak ze to byla walka na smierc i zycie
    > i faktycznie gliniarze obrywali to moze i stal sie wypadek.

    No jaki laskawca :)))). '...to moze i stal sie wypadek' :)))))). Innymi
    slowy ci gliniarze przyjechali tam z zamiarem zabicia dwoch bogu ducha
    winnych pijaczkow...

    > Ale juz mowie to setki razy. Nie potrafie zrozumiec
    > nieprofesjonalnosci.
    > Jest ekipa, jest dyzurny w komisariacie/komendzie, sa radiowozy,
    > jest sprzet. I ginie czlowiek ktory nie mial zadnej broni!

    Doprawdy? Butelke zjadl? Mial tatuaz na czole 'nie mam broni'? Czy moze
    nasza policja zatrudnia empatow czytajacych w myslach i od razu wie, ze
    petak rzucajacy sie z piesciami nie ma broni?

    > Byl pijany jak jasna cholera. To sie inaczej zalatwia. Inaczej
    > zalatwia sie bandyte siegajacego po bron, a inaczej zalatwia sie
    > licealistow ktorzy ledwo trzymaja sie na nogach.

    Jak rozumiem jestes instruktorem sztuk walki i specjalizujesz sie w
    srodkach przymusu bezposredniego stosowanych przez sluzby mundurowe?
    Dlatego wiesz jak to sie zalatwia? I jeszcze mi wytlumacz - skoro byl
    taki pijany to jakim cudem stawial czynny opor a nie lezal nieprzytomny?

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M