  • Data: 2002-06-12 05:34:30
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jun 2002 23:29:12 +0200, "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl>
    wrote:

    >napisałeś:
    >"zaatakowal Policjantow na sluzbie - w takiej sytuacji odniesienie
    >obrazen jest i POWINNO byc wielce prawdopodobne."
    >
    >słowo " powinno" widało mi się tu cokolwiek przesadne w odniesieniu do Tej
    >konkretnej sytuacji [Rzeczp. relacjonując ogłoszenie wyroku użyła
    >słowa "szarpanina"];

    zwracam uwage, ze napisalem "w takiej" a nie "w tej DOKALDNIE takich
    obrazen"
    i tak - POWINNO BYC - poniewaz gosc atakujacy funkcjonariusza na
    sluzbie NIE MOZE liczyc na to, ze ten ograniczany czymstam nie bedzie
    mogl siebie i innych bronic, jezeli ktos atakuje policjanta to MUSI
    liczyc sie z konsekwencjami - tak karnymi PO zatrzymaniu jak i
    cielesnymi w trakcie.

    a przyzwolenie na silowe zatrzymywanie agresywnych osobnikow jest i
    bedzie w kazdym normalnym kraju - co innego z przyzwoleniem na
    bicie/duszenie whatever juz skutego goscia i ew. konsekwencje tego -
    wlasnie dlatego mamy wyrok skazujacy ze takiego przyzwolenia NIE MA i
    tyle.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!