  • Data: 2002-06-11 23:10:28
    Temat: Re: OT?-Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Neko" <n...@z...pl> niebacznie popelnil
    news:ae5h4o$i4b$7@news.tpi.pl:

    No to wszyscy posluchacie historii nie tak bardzo OT.
    Byl kolo mojego domu sklep nocny. Non stop krecilo sie tam sporo
    pijaczkow i ciemnych typow. Krecilem sie i ja bo dlugo przesiaduje
    nocami i jak sie konczyly fajki gdzies trzeba bylo je kupic. Na
    szczescie krecila sie i policja. Mlodzi zostawali w radiowozie -
    "starsi" wchodzili na zaplecze. Te Panie z nocnego za nimi tam
    wchodzily. Moze to ich znajome byly? Ogolnie twarze uczestnikow
    ponizszego mi znane. Siedze sobie kiedys w nocy i wygladam przez
    okienko i widze 2 znanych mi z widzenia Panow od gazrurki czy wymiany
    okien (pracownicy pobliskiej S-pni mieszk). Panowie stoja na
    przystanku miejskim i BARDZO glosno o czyms dykutuja. Wypowiedzi
    akcentuja odpowiednio mocnymi slowkami, ani chybi klietami nocnego
    JUZ byli. Podjezdza patrol. Wychodza strozowie prawa i jeden ze
    "starych" kaze im wypierdalac. Juz, zaraz Panie wladzo, my tylko tak,
    kolege odprowadzam... Krokiewkowy wyrazil swoje zdanie o prowadzeniu
    sie Matek pijanych, trzasnal drzwiami VW i pojechali w rundke po
    osiedlu. Panowie przeszli przez ulice i zatrzymali sie na innym
    przystanku, siedli i popijali piwko. Ciszej byli. Nadjezdza patrol.
    WYPADA krokiewkowy i mowi ze za to ze nie posluchali gdy im kazaw
    wypierdalac to on im teraz wpeirdoli. Trzech strozow prawa zaczyna
    szarpac, palowac, kopac lezacych w koncu na ziemi "bandytow".
    Chwycilem za telefon, zadzwonilem na 997, zapodalem ze jacys bandyci
    katuja ludzi, podjechali takim niebieskim VW, Nie, nie widze
    rejestracji, ale to policyjny woz patrolowy. Co?! Tak.
    Konczac bo dluuugie sie to zrobilo. IMHO Panowie hydraulicy skonczyli
    na kolegium za zaklocanie ciszy nocnej, jeden zlamane 2 zebra i nos.
    Krokiewkowy nawet nagany nie dostal pomimo staran poszkodowanych i
    zeznan kilkunastu swiadkow - postepowanie jeno sluzbow bylo.
    pozdro
    poreba