  • Data: 2002-06-11 22:48:57
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Lharkon" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A od czego? A... od kolana. To jakas roznica?

    Znaczaca....tak jak miedzy popielniczka a pala :)
    A swoja droga ten student ktory zyje, bedzie mial teraz respekt przed
    policja, bo wie ze jednak dostanie solidne lanie za wybryki.a ten ktory
    zginal nie zmarl z pobicia, tylko ze zle wykonanego obezwladnienia tak
    twierdzi sad, a ja nie mam powodu zeby mu nie wierzyc.A przeciez nie moglo
    obejsc sie bez obezwladnienia, a jak wiadomo jest to srodek dosc drastyczny,
    wiec trzeba sie liczyc ze to nie bedzie mile.
    A ze nastapila smierc...to bardzo mi przykro...naprawde

    > BTW: Powoli konczmy ta dyskusje bo nic chyba nowego nie wymyslimy.

    dobra

    > Neko
    lharkon