  • Data: 2002-06-11 21:29:12
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeciez Oni DOSTALI WYROKI SKAZUJACE

    wiem- czytałem w gazetach;
    nawet podałem cytaty;

    >nikt praktycznie nie
    >trwierdzi, ze w TYM przypadku powinno byc inaczej

    > co to za "przyzwolenie"? dgzie Ty je widzisz?

    ;

    napisałeś:
    "zaatakowal Policjantow na sluzbie - w takiej sytuacji odniesienie
    obrazen jest i POWINNO byc wielce prawdopodobne."

    słowo " powinno" widało mi się tu cokolwiek przesadne w odniesieniu do Tej
    konkretnej sytuacji [Rzeczp. relacjonując ogłoszenie wyroku użyła
    słowa "szarpanina"];

    ktoś inny zaś pytał retorycznie: "uważasz, że źle się stało?",
    wg jeszcze kogoś innego, za powiedzenie policjantowi '"s.."
    powinno się mieć przerąbane [te cyt. z pamięci];

    ale dajmy już temu spokój;
    widocznie - jak 90% społeczeństwa- mam problemy
    ze zrozumieniem prostych tekstów;

    >gdyby Ci goscie od poczatku
    > zachowywali sie "jak ludzie" to calej sprawy WOGULE by nie bylo.
    > --

    gdyby ludzie zachowywali się jak ludzie,
    to w ogóle policja by nie była potrzebna;

    kończę "pultanie",albowiem idę spać;

    Na razie.

    g.