    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Date: Wed, 14 Mar 2012 13:00:25 +0100

    news:slrnjm1047.1pj3.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak, jestem pewien.

    To w takim razie był lepszy niż pozostali, a wy skorzystaliście na
    jakości/cenie. Bo inaczej by nikt tak nie kupował.

    > Pamiętam jak to jest jak się nie manipuluje, tylko odpowiada rzetelnie
    > na argument.

    Czemu to wyciąłeś? Odpowiedziałem:
    "Tak się nie stanie, bo elektrownia musi zarabiać. Chyba, że jest
    państwowa - wtedy nie musi zarabiać i może tak zrobić."

    > Nie zgodzę się. Jest w stanie. I w dodatku im jest większy, tym
    > ma łatwiej. A jak się na rynku pojawią dwa, czy trzy duże podmioty
    > (bo to kwestia ile podmiotów pierwsze osiągną odpowiednio dużą
    > pozycję), to zamiast się wyniszczać, zrobią sobie oligopol.
    > I masz pozamiatane.
    >
    > Inny przykład: Przyjdzie duży kapitał na GPW i robi co chce,
    > a drobny inwestor może mu naskoczyć.

    Ja nie zgodzę się z tobą. Bo ja nie uważam, że to negatywne. Drobny inwestor
    ma robić co może, żeby stać się duży. Póki co, masz racje, może naskoczyć
    dużemu.

    Pozdro.

    M.