  • Data: 2004-04-20 02:37:32
    Temat: Re: Czy mam prawo ?
    Od: "TOmek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hrabia Mol" napisał "

    > Oczom nie wierzę!
    > Jeżeli obrotu towarem nie reguluje jakaś koncesja to KAŻDY może sobie
    > kupić dowolną ilość.

    Tylko nie każdemu sprzeda, tak jest np. w_dobrych_hurtowniach_komputerowych.
    Sprzedadzą w hurcie tylko firmom komputerowym. Po prostu chronią swoje stałe
    źródło dochodów, czyli stałych odbiorców. Hurtownie elektroniczne też często
    mają
    podział na klientów zwykłych, zakłady usługowe które mają większe rabaty i
    mogą
    brać jednostkowe ilości oraz sklepy które sprzedają te części dalej,
    najlepsze upusty
    ale muszą czasem kupować po kilka sztuk danej pozycji.