  • Data: 2004-04-20 05:30:09
    Temat: Re: Czy mam prawo ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 20. kwietnia 2004 04:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane TOmek:

    > Tylko nie każdemu sprzeda, tak jest np.
    > w_dobrych_hurtowniach_komputerowych. Sprzedadzą w hurcie tylko firmom
    > komputerowym.

    Rodzi się pytanie zasadnicze -- czy wolno. Czy mogę sobie napisać takie
    ograniczenia. Wiadomo, że nie mogę ograniczyć sprzedaży tylko do Murzynów.
    Więc w tym przypadku też to jest raczej przestępstwo.

    Hurtownie komputerowe popełniają więcej przestępstw. Wiadomo, że powyżej
    pewnej kwoty jest OBOWIĄZEK rozliczenia przelewem. A ja w jednej z hurtowni
    nie umiałem uzyskać PRAWA do przelewu, bo mieli poprzeczkę przelewantów
    sporo wyżej niż ustawowy obowiązek.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)