  • Data: 2004-04-21 11:36:01
    Temat: Re: Czy mam prawo ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 21. kwietnia 2004 01:44 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > On Tue, 20 Apr 2004, Tristan Alder wrote:
    > [...]
    >
    > *PUBLICZNĄ*, nie jest tak że pozwoliłeś wyparować temu
    > szczegółowi z pamięci ? :)

    ale jak rozumiesz publiczną? Czyli mogę założyć sklep, poukładać towary, nie
    podać cen i napisać na drzwiach ,,publicznie nic nie oferuję''. Każdy
    wchodzący będzie pytał ,,szefie, co mi oferujecie''. A ja mu na to...
    ,,panu panie Kowalski to, to i to. A panu panie Nowak to i to, ale tamtego
    już nie, bo tamto tylko dla Kowalskich jest''.

    > [...]
    >
    > Że co proszę ? Możesz powtórzyć ? :)

    Na jakiej podstawie chcesz dokonać legalnej wpłaty na konto kontrahenta?
    Nawet jeśli TY masz zwykłą DG i możesz mieszać prywatane pieniądze z
    firmowymi, to kontrahent może się zdenerwować dostając przelew bez
    dokumentu. A jak już Ty masz jakieś ZOO albo co to już całkiem musisz mieć
    papierek, żeby wydać pieniądze.

    > Jeśli to NIE TWOJE pieniądze to ew. potrzbujesz "podkładki", ale
    > wtedy zmartwieniem właściciela i dostawcy jest ustalenie jakiej
    > podkładki ci mają dać. Jak jesteś właścicielem DG OF (a wiem
    > że byłeś S.C. więc nie manipuluj tu nami ;))

    Ale ja teraz nie skupiam się na sobie. Gdybym miał ZOO byłaby taka sama
    relacja z hurtownią.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)