    Date: Sun, 18 May 2014 18:59:09 +0200
    From: Alojzy Bomba <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Polska to pa stwo prawa
    <ll8lm2$bhv$1@node1.news.atman.pl>
    <5377ef9e$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll8rqv$i40$1@node1.news.atman.pl>
    <5377f81c$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll8vrb$lt2$1@node1.news.atman.pl>
    <53788f34$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <llabj0$53g$1@node2.news.atman.pl>
    <5378dea2$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <llao2a$haf$2@node2.news.atman.pl>

    On 18/05/14 18:44, Andrzej Lawa wrote:

    > Że tak zacytuję moją wypowiedź, która zapoczątkowała ten wątek:
    >
    > "Jako że Polska zasadniczo państwem wyznaniowym, więc podleganie pod
    > "prawo" kanoniczne jest całkowicie dobrowolne, więc co to kogo obchodzi?"
    >
    > I - jak sam o tym piszesz - "prawo" kanoniczne interesuje tylko tych, co
    > chcą się tak czy inaczej wiązać z KRK i nikogo więcej (chyba że jako
    > ciekawostkę).

    Może napisz po polsku: prawo kanoniczne dotyczy wszystkich, którzy
    zawierają umowy z kościelnymi osobami prawnymi. W razie sporu sąd
    zastosuje prawo kanoniczne. Cały czas pytam się czy znasz prawo prywatne
    międzynarodowe. Ale odpowiedzi brak? Nie znasz odpowiedzi na to pytanie
    czy też nie rozumiesz pytania?