  • Data: 2014-05-18 19:15:26
    Temat: Re: Czy Polska to pa stwo prawa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2014 19:09, Alojzy Bomba pisze:

    > Nie mówimy o skutkach wadliwej reprezentacji. Mówimy o tym skąd sąd wie,
    > że była ona wadliwa.

    Sięgając do 'statutu' firmy "KRK" czyli do "prawa" kanonicznego. A
    ponieważ jest do zasadniczo dokument wewnętrzny KRK to "niewierna"
    strona umowy może zupełnie go nie znać - zatem jeśli przypadkiem okaże
    się, że ktoś z KRK wprowadził w błąd twierdząc, że ma prawo do
    reprezentacji w danej umowie, to pięknie podkłada się pod paragraf o
    oszustwo.

    [ciach]

    > Pytam po raz kolejny: czy znasz prawo prywatne międzynarodowe?

    Czego nie rozumiesz w mojej odpowiedzi?