  • Data: 2014-05-18 18:50:55
    Temat: Re: Czy Polska to pa stwo prawa
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/05/14 18:42, Andrzej Lawa wrote:

    > A czy ty mógłbyś łaskawie opanować umiejętność czytania?
    >
    > Od początku była mowa o tym, że "prawo" kanonicznie muszą znać tylko
    > osoby zainteresowane związkiem z tą firmą. Innych to interesuje tak samo
    > jak wewnętrzny regulamin rzymskiego senatu.

    Ty coś bierzesz? Od początku takie było twoje stanowisko. Podpowiadam:
    to o bzdurze to ty napisałeś.

    "> Zawierając umowę z parafią musisz znać przepisy prawa kanonicznego,
    > aby być pewnym, że umowa będzie ważna.

    Co za bzdura.

    Ale OK, niech ci będzie: podaj przykład takiej potencjalnie nieważnej
    umowy, którą może z parafią zawierać "niewierny" "

    Swoją drogą wyrażasz się bardzo nieprecyzyjnie. Po co używasz słowa
    "związek"? Ja pisałem o zawieraniu umów. Posługując się twoim
    słownictwem, jak ktoś udzieli pożyczki to ma związek z kościołem
    katolickim. Zresztą jeśli nie zawieram umów ze spółkami handlowymi to
    tak samo nie potrzebuję znajomości KSH.