    From: "pedro123" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czas wypowiedzenia umowy przez pracownika
    Date: Thu, 28 Dec 2006 14:49:51 +0100

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:pan.2006.12.28.13.30.24.582582@olgierd.wordpres
    s.com...
    > Powiedział(a) *pedro123* na tej grupie:

    > Nie, ta stara umowa wygasa i jesteś wolny. Nie musisz niczego
    > podpisywać, żadnych kwitków, oświadczeń itd.
    > Za urlop należy Ci się ekwiwalent.
    > Odprawy oczywiście nie dostaniesz bo i za co?
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > http://olgierd.bblog.pl

    Tak, to jest jasne. Tylko w nowej firmie pewnie nie zatrudnią mnie rózno w
    początkiem roku. Sytuacja będzie taka że 2 stycznia najprawdopodobniej BĘDĘ
    jeszcze w pracy. Z tego co wiem, takie pojawienie się w pracy skutkuje
    przedłużeniem umowy na czas nieokreślony. Pytanie dotyczny właściwie sposobu
    rozwiązania tej umowy tak, by nie stracić miesięcznej odprawy.