  • Data: 2006-12-28 14:10:04
    Temat: Re: Czas wypowiedzenia umowy przez pracownika
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:en0m2j$1v5$1@mx1.internetia.pl pedro123 <p...@o...pl>
    pisze:

    > Tak, to jest jasne. Tylko w nowej firmie pewnie nie zatrudnią mnie rózno
    > w początkiem roku. Sytuacja będzie taka że 2 stycznia
    > najprawdopodobniej BĘDĘ jeszcze w pracy.
    Nie. Sam napisałeś, że umowa okresowa jest do 31.12 i z tym dniem stosunek
    pracy ulega rozwiązaniu. 2.01.2007 to mógłbyś być w dotychczasowej pracy
    gdybyś podpisał nową umowę (ta przy spełnieniu warunków kodeksowych mogłaby
    być automatycznie na czas nieokreślony).

    > Z tego co wiem, takie
    > pojawienie się w pracy skutkuje przedłużeniem umowy na czas
    > nieokreślony.
    Absolutnie nie, skąd taki pomysł?

    > Pytanie dotyczny właściwie sposobu rozwiązania tej umowy
    > tak, by nie stracić miesięcznej odprawy.
    Umowa rozwiąże się sama z upływem terminu, na jaki została zawarta, czyli
    31.12.
    Odprawy nie stracisz, bo Ci nie przysługuje (przecież Ci Olgierd napisał).

    Jotte