eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu › Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
  • Data: 2004-06-08 12:17:56
    Temat: Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
    Od: "Przemo P." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy jak wszystko sie wyjasni czy moze zlozeyc do prokuratory
    zawiadomienie
    > o probie
    > wyludzenia pewnej kwoty ?
    >
    > Bo to jest przeciez zwykla kradziez.

    a jesteś w stanie to udowodnić?
    niestety nie.
    Nie wiesz czy oni na prawdę nie mają Twojej wpłaty (bo może poczta itp) czy
    ściemniają jak piszesz "wyłudzenie pewnej kwoty".
    Ja jestem za opcją drugą bo "może się przestraszy i nam zapłaci..." ale to
    moje zdanie.
    Jedno jest pewne - żadnej korespondencji z nimi - od razu kosz, mają
    problem - niech walą do sądu!
    Pozdrawiam
    Przemo