eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu › Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
  • Data: 2004-06-09 06:36:39
    Temat: Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > : a jesteś w stanie to udowodnić?
    > : niestety nie.
    >
    > przelew z konta takiego i takiego nazwisko takie i taie i w dupe cmoknac
    > mnie moga, jest dowod

    Jeżeli robiłeś przelew z konta to bank musi jeszcze miec te dane i nie
    powinno byc problemem (no może poza przedarciem sie przez biurokrację i
    wymowki "jak pan nie zna dokładnej daty") wyciągnięcie potwierdzenia wpłaty.

    Ale pytanie czy warto sie meczyc skoro zobowiązanie dawno sie przedawniło.
    Kruk ma to do siebie że nie zauważa takich niepozornych instytucji KC
    jak przedawnienie. Jest z tego słynny.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl