eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu › Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
  • Data: 2004-06-08 19:01:01
    Temat: Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : a jesteś w stanie to udowodnić?
    : niestety nie.

    przelew z konta takiego i takiego nazwisko takie i taie i w dupe cmoknac
    mnie moga, jest dowod

    : Nie wiesz czy oni na prawdę nie mają Twojej wpłaty (bo może poczta itp)
    czy
    : ściemniają jak piszesz "wyłudzenie pewnej kwoty".

    dowod jest, ja nie mam potwierzdenia, wywalilem,

    : Ja jestem za opcją drugą bo "może się przestraszy i nam zapłaci..." ale to
    : moje zdanie.

    no wlasnie tak podchodza. a to jest wyludzanie, zastraszanie.

    Groza ogromnymi karami w celu wyludzenia pieniedzy.
    To nie jest karalne?

    P.