eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu › Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
  • Data: 2004-06-08 19:22:19
    Temat: Re: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam się z Wami, i dzięki za moralne wsparcie.
    Gdy zadzwoniłem ze swoimi argumentami, miłej pani głos się załamał i
    powiedziała , że przełączy mnie wyżej, ale coś jej nie wyszło, bo linia
    została wyłączona.
    Na marginesie, to wydaje mi się że tego rodzaju wezwania skierowane są
    do osób starszych/rencistów bo od nich łatwiej coś wyłudzić. W tym przypadku
    umowa była na moją mamę. Ale to tylko moje przypuszczenia....

    Pozdrawiam,
    Paweł