  • Data: 2003-01-08 20:50:33
    Temat: Re: -= Co zrobić gdy pracownik kradnie?? =-
    Od: "Jesus" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wylac z roboty i na swiadectwie pracy znajdzie sie przeciez odpowiedni
    przepis KP
    > w jakim trybie i z jakiego przepisu zostal zwolniony.Inny pracodawca
    zobaczy
    > przepis i bedzie sie mogl tylko domyslac

    owszem, ale jeżeli pracownik kradnie, jest duże prawdopodobieństwo że
    otrzymane świadectwo pracy zostanie przez niego zmienione, oczywiście jest
    to niezgodne z prawem, ale prawdopodobieństwo że przyszły pracodawca będzie
    sprawdzał kompetencję pracownika jest dość mała więc ma dość duże szanse
    znaleść kolejną pracę diz będzie mógł sobie pozwolić na dalsze łamanie prawa
    i wcale się nie przejmie zaistniałą sytuacją, jedynie po zwlonieniu z
    odpowiednim paragrafem nie będzie mu przysługiwał zasiłek dla bezrobotnych,
    ale czy to istotne jeżeli ukradł w ostatniej pracy dużo więcej niż mógłby
    wziąć z pośredniaka?
    Myślę iż należało by stworzyć sytuację w której pracownik ukradnie,
    rejestrując fakt np na kasecie vhs i z dowodem iść do sądu w przeciwnym
    razie pracownikowi może pozostać tylko wspomnienie że pracował w firmia w
    której mógł sobie wynosić....

    --

    Roberto
    J...@w...pl