  • Data: 2007-12-28 11:03:33
    Temat: Re: Co z danymi osobowymi?
    Od: "Beer" <b...@a...pocztowy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek":
    > za mało danych.
    > mogę się tylko domyślać, że chyba taka była właśnie idea. Że sprzęt stanie
    > się twoją własnością jeśli nie zerwiesz umowy przez 12 miesięcy.
    > Może w innym miejscu regulaminu jest coś więcej na jakiej zasadzie
    > dostałes ten sprzęt: wypożyczenia, darowizny, kupiłeś.

    W sumie więcej danych nie ma :-)
    Przytoczyłem niemal pełne brzmienie tych punktów.
    Sytuacja wygląda tak, że na budynku (czyli nie w moim lokalu) jest antenka
    'zbiorcza' (małe cudactwo do odbioru sygnału z podobnego cudactwa nadawczego
    na sąsiednim budynku). Od tej anteny kabel idzie do mieszkania, w którym
    jest 'acces point' i switch, rozdzielający sygnał na trzy inne mieszkania.
    Zgodziłem się na takie rozwiązanie - ja niestety płacę za zasilanie tych
    urządzeń, ale nie jest to jakiś znaczący koszt.
    Treść punktu w umowie brzmi dokładnie tak, jak napisałem. Nie ma żadnego
    uszczegóławiania.
    Zakładam więc, że urządzenia te po upływie 12 m-cy przestają być własnością
    'opratora' ;)
    Siłą rzeczy, skoro sa w moim mieszkaniu, stają się moją własnością.
    Nieprawdaż? ;)

    To oczywiście tylko takie rozważania. Nie zamierzam walczyć z operatorem o
    te gadżety, bo do niczego nie są mi potrzebne. Prawde mówiac mogą stanowic
    jedynie jakąś kartę przetargową, gdyby 'operator' robił mi siakieś problemy
    z szybkim rozwiązaniem umowy....

    Pozdrawiam
    RK