  • Data: 2008-01-05 22:16:50
    Temat: Re: Co z danymi osobowymi?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    [ciap]

    > Z tym się nie zgodzę.
    > Te dane nie mają prawa znaleźć się w bazie danej służącej do
    > wysyłania kartek świątecznych, reklam firmy i dowolnych innych
    > rzeczy nie związanych z fakturami. Zgoda.
    > To jednak subtelna różnica w porównaniu do wymogu "tylko
    > i wyłącznie *na* fakturach"!

    Tak, zapomniałem o bazach danych, księgach podatkowych i innych
    ewidencjach i rejestrach.

    > Chcesz powiedzieć, że prowadzenie dajmy na to ewidencji sprzedaży
    > VAT jest nielegalne, jeśli w tej ewidencji są dane kupujących?

    To jest tak samo, jak ze składowaniem danych na fakturach.

    > Albo że ujmowanie w księgach, książce przychodów i rozchodow lub
    > ewidencji sprzedaży (nieVATowej) danych z faktur jest nielegalne?

    Legalne. Oczywista oczywistość.

    > Ewentualnie, że przechowywanie w ewidencji *zakupów* od OF danych
    > tych osób, bądź przechowywanie w tablicach bazy powiązań między
    > (nieobowiązkową na KPiR!) ewidencją magazynową a danymi z zakupu
    > jest nielegalne?

    Powyższe wynika bezpośrednio z tego, że te dane są przetwarzane
    li tylko w związku z fakturami, na których się znajdują.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl