  • Data: 2007-12-28 14:10:42
    Temat: Re: Co z danymi osobowymi?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Beer wrote:
    > Treść punktu w umowie brzmi dokładnie tak, jak napisałem. Nie ma żadnego
    > uszczegóławiania.

    A inne punkty.

    > Zakładam więc, że urządzenia te po upływie 12 m-cy przestają być
    > własnością 'opratora' ;)

    niby dlaczego?

    > Siłą rzeczy, skoro sa w moim mieszkaniu, stają się moją własnością.
    > Nieprawdaż? ;)

    Nieprawdaż.

    To że coś cudzego jest w twoim mieszkaniu nie oznacza, że staje się twoje.

    Skoro ci to provider dał, to znaczy, albo to kupiłeś, albo ci to
    darował, albo ci to wypożyczył i dopóki nie znajdziesz na jakich to
    zasadach dostałeś tak długo nic więcej nie da się na ten temat powiedzieć.