    From: manix <c...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Date: Sun, 14 Dec 2008 07:50:10 -0800 (PST)

    On 12 Gru, 21:28, i...@g...com wrote
    > Ma opublikować ogłoszenia w stacjach TV po głównych wiadomościach -
    > koszt szacunkowo 300-500 tys.
    >
    > więcej niż jego majątek (mieszkanie i pieniądze).
    >
    > czy ma droge odwoławczą (UE)?
    > moim zdaniem wyrok niesprawiedliwy, bo oplacenie ogłoszeń przerasta
    > dorebek życia.
    >
    > Pzdr,

    Witam wszystkich myślę, że ta dyskusja jest całkiem zbędna bo
    przeprosiny tak kosztowne musiało by zapłacić zbyt wielu ludzi w
    naszym kraju.
    W ciągu kilku ostatnich lat ludzie na wysokich stanowiskach nagminnie
    niszczą sobie reputację wzajemnie, zniesławiają się w ten czy inny
    sposób i to tylko z braku własnej kultury bez jakichkolwiek przesłanek
    czy też podejrzeń i to samo dotyczy się czy dana osoba czuje się winna
    ( lub obrażona ) i czy podejmie sama lub w zespole odpowiednie
    działania prawne.
    Skoro do tej pory nikt nie był tak karany a nierzadko w ogóle nie
    poniósł żadnej kary, to ten wyrok pozostaje tylko do własnej oceny
    stanu naszego prawa.
    Jeśli zaś chodzi o środowisko lekarskie to dawno prawo powinno
    konkretnie definiować czym jest łapówkarstwo a akty wdzięczności sami
    lekarze powinni je odrzucać aby mieć szacunek do samego siebie.
    Osobiście znam ośrodki medyczne gdzie lekarze pracują bez tego typu
    aktów wdzięczności za zwykłą pensję a pacjenci wcale nie mają im tego
    za złe.
    Słyszałem też o innym ośrodku medycznym gdzie lekarz przyjmował taką
    wdzięczność od rodziny pacjenta który już zmarł w zamian za dalszą
    dobrą opiekę.
    Myślę, że pan Ziobro w tym czasie stojąc na straży prawa i każdego
    obywatela miał prawo użyć takiego stwierdzenia w stosunku do człowieka
    na którym wciąż spoczywa wiele konkretnych zarzutów prawnych i od
    którego mogło zależeć życie wielu ludzi.
    Ta kara choć niektórzy mówią, że to nie kara jest tylko dowodem na to
    jak można zniszczyć każdego jeśli się tego chce interpretując prawo
    według własnego uznania i jest to zgodne z prawem według zasady "
    Dajcie mi człowieka a ja mu znajdę paragraf ".
    Jest też inna zasada, " Jeśli wejdziesz między wrony musisz krakać tak
    jak one ", o tej drugiej pan Ziobro zapomniał.